ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

پیشرو و تتلو     دوباره پادشاهم

تتلو

سر صبحا وقتی درمياد آفتاب ، من با توام "دوباره پادشاه"2

پيشــرو

آه! دوباره " با تو پادشاهم "

ازت ميخوام از کنارم نری بازم بريم جاده / ببينيم غروب آفتابو کامل

شروع کنيم کارارو تازه / با خريدا مثل سابق / بريم تو کليسامون با عشق

ايندفعه نميشه بيليطامون باطل / نيميمونيم بی ايمان و ساده تو ساحل

تو غباره روزامو ميتکونی / دوباره دونيامونو به رويا ميرسونی

خداميدونه تو سرم چی ميگذره/کلی کارارو رضاخيلی وقتاالکی ميخنده

تو هدفی که زخم نيست سردی دور از مرزی/با رفيقای قديمی نزديکت قهری

وقتی تنهاييم با هم ميريم تفريح/اونقدر دوسم داری با منی تو شک نی

اما يادمی تو سختی / منم مثل پروانه دور شمعم يه آدم سختگير

تتلو

من و تو که بيخيال اين همه دوری نبوديم / من و تو که فقط دوتا دوست معمولی نبوديم

من و تو که جز عشق و حال با هم هيچ کاری نداشتيم / من و تو که با حرفای اين مردم کاری نداشتيم

من واست يه "پادشاه" / صبح ميشه تر ميشی تو با چشات

تو چه سخته سفارشات / هرکسی نميتونه باشه باهات

بدون حق نداری که ازم دور شی/نه ميتونی خودت بری نه مجبور شی

بگو قهر تو هدفــــــ توش نی / بگو قصدته فقط خوب شی2

پيشــرو

بازی تموم نميشه،فکر منم پرته/نميخوام به کسی دل ببندم هرگز

بسه از چيزی که بدم مياد بسه/زود باش ناز کن تا منم بيام سمتت

ياد تو و روزایی رو که يه خونه خوب / نداشتيم و ما تو خونه بوديم پی پول خون

اما اگه زخما تو ذهنمونه سوخت / تو حس بوی خوب نده حسمون دور بشه

يادمه که دونه دونه دوستامون رفتن / پولامون کمتر شد روزامون بدتر

پولامون در من و ترفند با تو خدا رو ديدم/اونجا تو قبلم که با دست سر زد

اومدم سمت تو رو عبادت کردم / تو آسمونا بارونا ببارن از هم

پرواز کردم و تا ستارت رفتم / پس،يه بار ديگه به نگاهم برگرد

تتلو

بدون حق نداری که ازم دورشی/نه ميتونی خودت بری نه مجبورشی

بگو قهر تو هدفــــــ توش نی / بگو قصدته فقط خوب شی2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک